Busraveece Kızlar bugün ikinci ay aşısını yaptırdık. Kızım çok huysuzlandı memeden ayrılmıyor ama çok emdiği için de ağzından burnundan kusuyor daha da çok ağlıyor. Emzirsem kusuyor emzirmesem çok ağlıyor ne yapıcam bilemedim 😔