Fun bize de gelmişlerdi üç dört yıl öncesinde 😃 zarfı açıp okuduğumda ve idari para cezası olduğunu gördüğümde ben de şoka girmiştim 🤣 o tüik verileri böyle zorla mı toplanıyormuş demiştim🤣 bize seyahetle ilgili bi anket uygulamışlardı. Seyahat sıklığınız nedir, En son ne zaman seyahat ettinz, Neden seyahat ettiniz, Nerede konakladınız, Aylık geliriniz ne kadar vs. Sorular sormuştu gelen beyefendi. Takım elbiseli elinde notları ve yanlış hatırlamıyorsam bilgisayarı olan biriydi. Ben ve annem yalnızdık. İçeriye girmemişti. 10-15 dakika bile sürmemişti diye hatırlıyorum. 🌸