Ay arkadaşlar hayatımda böyle saçma sapan bi şey görmedim. Binlerce kişi arasından bizi seçmişler eve gelip 4 saat soru soracaklarmış. Müsait olmamayı asla kabul etmeyip idari cezası 2 bin küsür lira 😂😂 ay çok sinirlerim bozuldu görüyo musun bizim devleti bi yatırıp neyse!!! Başına gelen var mı????