Kızlar çok moralim bozuk ya. İki oğlum var 5 ve 1 buçuk yas sırayla hastalandılar bir ay içinde bu ikinci hastalanmalari . Küçük oğlumda 10 gün önce başladı bronşit dedi doktoru crp yüksek çıktı sürekli kusuyor su ateş çok yuksekti hastanede yattık çıkınca doktor hem penisilin iğne hem antibiyotik verdi hastane çıkışı 4 gün daha kustu sonra tamam geçti dedim 3 gündür iyiydi bugün yine 39 buçuk ateş kafayı yicem artık bu ne ya antibiyotik bitmek üzere bu neyin nesi anlamadım gitti yarın tekrar doktora gidicez. Zaten hastaneler de ates pahası maaşı oraya yatırıyoruz saolsunlar gecelik 1000 aldılar yatışa . Devlete gittik orda tahlil bile yapmadılar yüzümüze bakmadılar . Şuan salgın var dedi doktor sözde durumlar nasıl .