Bsrazmra Kızlar merhaba kızım 4bucuk aylık memelerinde şiilik var dokununca içinde boncuk var gibi elletmiyor aglıyor sizce nedir bu ne yapmamız gerekiyor
duygu3437 Bsrazmra anneden geçen süt hormonu o bebek süt hormonu salgılıyor yani sürit var memişinde sakın sıkma hafifçe ovala 2 sn felan başka bişi yapma sıktıkça çoğalır ovala ki dağılsın
Utkucan Bsrazmra Sakın sıkmayın ovalamayın asla çok daha kötü hale getirirsiniz eski kafalar ov falan der sakın akıllarına uyma orayı dağıtıp çocuğu mahvedersin geçer o kendi kendine
Bebegimm1 Bsrazmra kendisi geciyormus ovulmamasi yaymaman gerekir iltihap olusabilirmis yaydiginda siz yine doktora sorun ama ben kesinlikle dokulmamasi gerektigini biliyorm
Bsrazmra TiniminiKayra bebeğimi1.5aylık olana kadar emzirdim suan 4.5aylık yani 3aydır emzirmiyorum olabilir mi korkulucak bir durum mu elleyince içinde misket varmıs gibi
Canes Benim kızımda da olmuştu doktora sorduk Dokunulmaması gerektiğini söyledi Anneden geçen hormonlardan kaynaklanıyormuş Yavaş yavaş kayboldu suan kızım 6.5 aylık hiç kalmadı Ne ov ne de sık dokunma canım kendiliğinden geçer
Bsrazmra Canes anladım kafam karıstı bi arkadas ov diyo siz de dokunma diyorsunuz dün4ay aşısı olduk karma aşı 2.doz acaba yan etkisi mi dedik dünden beri şişti
Canes Bsrazmra bizim doktorumuz dokunma dedi diğer türlü bilemiycem Daha önce var olupta siz farketmemis olabilir misiniz acaba Yada canım ebeyi bir arayıp aşının yan etkisi olup olmadığını sor istersen