Ya kızlar artık gülsem mi, ağlasam mı, yoksa sinir hastası mı olsam bilemedim.🤦♀️😂 kızım 3 ay 28 günlükken döndü. 4.ayda tamamen dönüyordu bıraktığım yerde sabit kalmıyordu. Sonra 5 aylıkken süründü 5,5 ayda emekledi. 6,5 ayında da tutunup ayağa kalkmaya başladı🤦♀️ ve çok zayıf yemiyor 2-3 kaşık yese bile oda eriyip gidiyor😂 her gören ay bu herşeyi böyle erken yaptı çok zayıf bu kadar hareket etmesine izin verme bilmem ne… ne yapayım yani çocuk hareket etmesin diye zincire mi vurayım? cevaplarını veriyorum ama sinirleniyorum birçok şeyi erken yapmaya başlamış zayıfmış tutamıyor muşum bilmem ne Allah aşkına ben ne yapayım bunları😬