Mommy_Bird Diş dönemindedir belki, zorlamayın bence. Zorlayınca yemeğe karşı travma oluşabiliyor çocuklarda maalesef. Biz de zorluyorduk daha ilk dişlerin çıktığı dönemlerde ailelerimiz hep zorlamayın, sancıları geçince ölmüş gibi yiyecek merak etmeyin diyorlardı. Gerçekten de her diş döneminde yemek reddi oluyor, diş patlayınca düzeliyorlar