nilinannesiiiiiii selam kızlar sınav online mı oluyor en lise terktim sınava girdim uzun zaman oldu bıraktım yeniden başlıyorum nasıl sizce?
Bekirtalhammmm nilinannesiiiiiii Eşimin sınavlarını beraber yapıyoruz bu 4.onlime sınav olcak bizde kacrdik kacrmasaydik mezundu ne güzel şimdi 41 kredi kaldı 16 ağustosta online sınav var başvurusu 9 Ağustos girin mutlaka kayıt yenileyin bu son online olacak diğerleri yüz yüze deniyor nolur nolmaz vakalar artıyor en azından girmedim demezsiniz
nilinannesiiiiiii Ayycann aaay öyle bütün herkes geçmiştir inşallah sansımada olur online ya allahım inşallah
Ayycann nilinannesiiiiiii bende mezun oldum vakalar devam ederse yine olur ama sanmam artık heryer açıldı eskisi gibi yüz yüze olur
nilinannesiiiiiii Ayycann aay darısı başıma inşallah benimde 90 kredim var bu sınavdada geçerim inşallah online olursa
nilinannesiiiiiii Bekirtalhammmm aa çok iyi yok kaçırmıcam ay yanımda iyi bir bilen olursa bana yardım eder inşallah ya
nilinannesiiiiiii Bekirtalhammmm süre varmı peki uzun zaman oldu unuttum herseyi artık en azından internetten bakar yaparım
Bekirtalhammmm Yani intenet elin altındaysa sınavları vermemn imkansız 35 kredi anında alınıyor bide 35 kredi de MEB herkese verdi size de vermiştir kaydınız varsa
Bekirtalhammmm nilinannesiiiiiii Aynen süre var 20 dakika diye hatırlıyorum ama yapılıyor hemen mutlaka bilen biri olsunnyannda işin kolay olur
nilinannesiiiiiii Bekirtalhammmm evet bilgili biri olsun bencede yardımcı olur inşallah güzel geçer canım