cydcvk Cagla1805 rotatec 3 doz. Rotarix 2 dozdur. Genelde 3-5 aylarda yapılır. 2 ve 4 te devlet aşıları olduğu için. Bizde ateş yapmadı. Ağızdan damla zaten rotarix. Bexsero ve nimenrix ateş yapıyo bize
Eomeoni Cagla1805 Hayır canım biz henüz ilk dozunu olduk Ateş yapmadı. Başka yan etki de olmadı ama tuvaletini temizlerken dikkat etmek gerekiyormuş anneye bulaşabilirmiş. Ben 10 gün sonra baya kötü hastalandım öyle haberim oldu bezi eldivenle filan değiştiriliyormuş elleri 2 kere yıkamak gerekiyormuş ona dikkat edebilirsin herhangi bir ateş vs yan etki Başka olmadı Dediğim gibi Sadece kendin biraz etkilendim
Cagla1805 Reyhanbrn_81 rota aşısı özel bir aşı devlet tarafından karşılanmıyor maalesef 🙄 eczaneden alınıyor