merhaba. oğlum 8 aylık olmak üzere ve yaklaşık 3 haftadır sadece ek gıda istiyor. meme gündüz çok nadir, gece alıyor. mamayı da çok severek içiyordu, şimdi zorla içiyor. katı gıdada sorun yok. sadece katı mama ve suya karşı çok istekli. ama şu an ana besini anne sütü veya devam sütü olmalı. nedendir bu, nasıl çözülür 😒