DefneninnAnnesii Merhabalar güzel anneler 6 ay girdik sayılır avent biberon kullanıyorum değiştirmek istiyorum. Önerdiğiniz kaliteli bir yandanda uygun fiyatlı mama biberony var mıdır acaba ??
Feyzza DefneninnAnnesii bende aventi bıraktım cihocco geçtik gayet memnunum fiyatı da iyi bence aventten sonra
Csknozge DefneninnAnnesii bende chicco ya geçtim aventtan sonra hiç yadırgamadı e bebekteki kız önerdi
DefneninnAnnesii Bayancokbilmiss Bende ilk defa avent haricinde başka bir biberon kullanmayı düşünmüştüm bir tık daha uygun fiyatlı bakınıyorum inşallah sorun yaşamayız 🤦🏻♀️
Bayancokbilmiss DefneninnAnnesii benimki aventle içiyor 200 cclik olanını aldık meğerse uçları farklı oluyormuş pp olanını almışız istemedi yumuşak uçlu diye, bizimki biraz daha sert
DefneninnAnnesii Bayancokbilmiss Natural kullanıyorsunuz sanırım bir kaç tane farklı uçları var aventin
Deletedmom5284 DefneninnAnnesii 1 numara kullanabilirsin daha önce biberon almadıysa eğer, alışınca 2 ye geçebilirsiniz 🙏🏻
DefneninnAnnesii Deletedmom5284 Biberon kullanıyorum benim ki şuan 2 delikli çok çekiyor yoruluyor bir yerden sonra mamayı içmeyide bırakıyor