Önceki gebeliğim 27 haftalikla sonuçlandı bir çok sağlık problemi oldu kızımın halada devam ediyor çok şükür dermansız dertleri yok. Hamileligi cidden düşünmüyordum zaten nerdeyse imkansızdı hem miyom var hemde çift rahim var doktorlar imkansız diyorlardi ilk doğumuma bile çok şaşırdılar nasıl düşük olmadı diye her neyse simdi korunduğum halde Allahin takdiri işte oldumi oldu ama gene %100 erken doğum diyorlar gene aynı şeyleri yaşayacak olmak çok kötü rahim ağzına dikiş atacaz diyor doktor inanılmaz tedirginim bu durumda olan varmi hiç?