AfraZ Biz de doğumdan bu yana kullanıyoruz. Az bir faydasını gördük ama hala kullanıyoruz çünkü bebeğim tadını cok seviyor ve onu verince az da olsa susuyor. Çocuğu bağımlı yapıcaz diye korkuyorum. Ama daha fazla ağlama olayı olmadi yani. Başka bir doktora gittik gaz için biogaia diye bir ilaç yazdı o bayağı rahatlattı bebegimizi