Gizemci Kızlar merhaba 9 günlük tazecik anneden selamlar herkese 🤗 deneyimli annelerden yardım istiyorum. Göğüslerim çok acıyor lansinoh garmastan pomat dönüşümlü kullanıyorum. Tahin yağı zeytinyağı da ara da sürüyorum. Avent göğüs kalkanı kullanıyorum. Bir gün boyunca Emzirme den sağdım hep öyle verdim sütü. Ama kızım benim kokum olmadan uyumuyor kıyamet kopuyor illa memede uyucak. Acıdan ağladım hep en son dayanamadım emzirmeye tekrar başladım. Şuan silikon uç takıp emziriyorum onunla çok acımıyor. Hızlı yara iyileştirmek için Öneriniz var mı?
AlpAnnesi94 Gizemci tahinin üstte kalan yağını her emzirme sonrası gögüs ucunuza sürün ve havalandırın.
343423betb Gizemci canım tek bir şey kullanmanı tavsiye ederim oda lansinoh . Bebeğim bir yaşında diş çıkarıyor göğsümü ısırıp kanattı bildiğin ikiye ayrıldı gibi hassas içerik olmasa fotoğrafını atardım bir buçuk aydır her şeyi dönüşümlü denedim hiçbiri fayda etmedi sadece lansinohu düzenli günde 5 kez kullandım çok şükür ki 4 günde bir buçuk aydır kapanmayan yara kapandı
343423betb Gizemci bide bunu https://www.e-bebek.com/mycey-ultra-yumusak-gogus-kalkani-seti-p-myc-m09610/ kullandım kremle birlikte
Ebrugzbk Gizemci valla bende sezeryan da çekmedigim acıyı gögüs ucu yaramda çekmiştim ılık suyla temzileyin sütünüz ıslatıp nemli kalmasın mendil fln koyun kuru tutmaya çalışın ve krem sürüp havalandırın az gögsünüz açıkta kalsın çok geçmiö ılsın
Gizemci AlpAnnesi94 sürdüm ama düzenli sürmedim zaten sabaha kadar bütün mal meydan da yatıyorum 😂 açık olunca da iyi oluyor
AlpAnnesi94 Gizemci ben lansinoh ve daha birkaç krem daha kullandım ama bu yöntemle geçirdim bunu da burdan biri söylemisti inşallah gecer
Gizemci 343423betb kullanıyorum bunu ama nemli bırakıyor buda artık gündüzleri mecbur kullanırım gece yatarken açarım
343423betb Gizemci zaten amacı nemli tutması kurursa çatlaklar daha derinleşir bende öyle yapıyorum gündüz kullanıp gece çıkarıyorum yada tam tersi
Ebrugzbk Gizemci ben bi keresinde sürdüm emzirdikten sonra krem sürdügüm aklıma geldi 1 saat kadar oomuştu kremli şekilde emdi bi sıkıntı yaşamadım çok şükür yine her ihtimale karşı sütününle temizleyin
Ozlematmacaoglu Her emzirme sonrasında mustela krem kullandım çok rahatlattı bebekler içinde zararlı değil silmesinde emzirmeye devam edilebilir.
Ozlematmacaoglu Yanlız, emzirme döneminde (uman) oldumu hiç kızlar. Canı bişey çekipte yiyemeyen yani ne çektiğini bilmeyen diyeyim. Şuna öyle bir sıkıntı yaşıyorum, memede şişlik bir bölgesinde hafif sıcaklık var . Başına gelen oldumu hiç.😣
Mabella Gizemci merhaba hayırlı olsun bebeğiniz..meme yarası bebeği yanlış tutup emzirmekten olabiliyor.bebek kahverengi kısmı alttan özellikle tamamına yakınını ağzına alıyor mu? Emdikten sonra kızarma olması ilk zamanlar normal oluyor ilk bebekise meme ucu hassaslığı oluyor bende de olmuştu.ancak bebek meme emerken memenin ağrıması normal değil o zaman bebeğin memeyi kavraması hatalı demek.bebeğin göbeği sizin göbeğinize değer gibi tam dönük tutun.tek kafası dönük olmasın..meme ucunu açık bırakıp havalandırmak çok iyi gelir..Birde bireron vermeyin alışmasın gerek yok ise mama da vermeyin sadece emzirin..facede emzirme akademisi diye bi grup var hergün birsürü post biberona alışmış meme emmek istemeyen anne sütü azalmış ne yapalım diyenler..siz emzirdikçe süt artacak arama mama girerse ihtiyaç yok diye meme üretmeyecek çünkü..ben de sütümü ilk zamanlar sağmıştım bir süre sonra sağmadan duramaz oldum emzirme danışmanı hem bebek hem pompa besliyorsun çünkü demişti..sağmayı azalttım memede süt beklettim sütümde azaldı yani normale döndü.memede süt beklerse süt azalıyor yani ne kadar çok emerse süt o kadar artacak..bu arada 4 aylık olunca bebeğiniz süt azaldı sanmayın arz talep oluyor meme terbiye oluyor bu zamanlar anneler hep sütüm yetmiyor diye düşünüyor halbuki süt bebeğe göre ayarlanıyor çevirip çevirip emzirin 10 tur sağ sol meme emzridiğimi bilirim …uzun oldu baya sevgiler