sultz peki benim gibi baş agrisindan kafasini duvarlara carpmak isteyecek durumda olan yok mu😫 4 gün oldum sezeryan olali.ilk 1 bucuk hatta 2 gun hic birseyim yoktu.ama su an ne oturabiliyorm ne ayakta fazla kalabiliyorum.başım patlayacak gibi