Kızlar önceki postlarımı okuyan bilirler gebelik şüphem vardı ve burdakı okuduğum bir postta bir annemiz çamaşır suyu ile hamileliğini öğrenmiş. Bende merak ettim ve denedim sabırsız bir insanım 😂😂 ve çamaşır suyu köpürdü çok değil ama köpük vardı üstünde az sizce gebelik ihtimali varmıdır? Yarın idrar testi alsam çıkar mı? Bu arada adetıme 1 hafta var