NUR32 Hanımlar nezle oldum dr sadece parol içebilirsin dedi. Yok mu şöyle koca karı ilacı beni zımba gibi edecek.bebişe gecmesnden korkuyorum acil iyileşmem lazım.
Yusufali06 NUR32 bnde nezle oldum nane limon yapıp içtim ve evde maskeli dolaştım çocuğa geçmesin diye birkaç güne iyileştim çok şükür
lanadelmiyav NUR32 bende öyleyim iki gündür. Parol, ballı limonlu ıhlamur falan içiyorum. Tez vakitte iyileşmek ümidiyle🤧
Ruyaninannesi NUR32 bende yeni atlatiyorum ıhlamur kekik kemik çorbası falan içtim bide parol kullandım , ilk bebeğim grip oldu burnu tıkandı hapşırıyordu ondan bana geçti 😁