Oznuratm Merhabalar oğlum 14 aylık bugün sünnet oldu doktor 2 gün sonra kontrole çağırdı kremler şuruplar verdi sırt üstü yatacak hep dedi ama ekstra olarak ne yapmam gerekiyor
1prens1prensess Oznuratm valla biz 17 aylıkken olduk ama yatmadı ilk 2 çişini yaparken ağladı sonradı hiç sinnet olmamış gibi mormal hayatına devam etti bezine bardak koymuştuk 1 hafta
Bulutbey 1prens1prensess biz de ekim ayı gibi yaptırmayı düşünüyoruz. Oğlum hep yüz üstü uyuyor nasıl olacak çok merak ediyorum. Bardağı nasıl koydunuz acaba
1prens1prensess Bulutbey ya karton bardak çktü bzdede sert bi plastikten kuleleri vardı en kuçuğunu eşim kapalı yerini kesip pipisinin etrafına koydu yatarkenke yüzüstğ yatar benim oğlum da hiçbişey olmadı
Oznuratm Benim oğlumda yüz üstü yatıyor hep ama şuan sırt üstü yatıyor gece dönerde dikişleri patlar diye korkuyorum sünnet külodu aldım ama gazlı bez krem sürüp pansuman yaptığımdan giydirmedim külodu bardakta batmaz mı yüz üstü dönünce?
1prens1prensess Oznuratm sert plastık bardak kullanmanız lazım yamulması için ve barsapın alt kısmını kesinki çişi beze geçsin birde vucuduna deyen yere pamuk sardırın öyle koyun hiçbirşey olmuyor