Kızlar geçmiş postlarımı hatırlayan varsa bilir birkaç gün önce yazmıştım bebeğim çok hasta iştahı yok çok kötü öksürüyor nefes alamıyor doğru düzgün diye. bugün tekrar hastaneye götürdüm doktor akciğer filmi istedi filmi çektikten sonra bir baktı ki ak ciğerleri çok kötü dedi .zatürree başlangıcı arttı bronşit olmuş dedi ben yerimde donduum resmen .yani nasıl olduğu hiç bilmiyorum ayrıyetten Covid testi de istedi bizden ,test yapmaya da gittik inanın o kadar kötüyüm ki anlatamam size ve bebeğim daha 1 yaşında .ya zatürre ne demek aklım almıyor üç tane iğne yazdı buhar makinası aldık dua edin lütfen bebeğim iyileşsin testi negatif çıkar inşallah