Aybarss03 Kızlar çıldırcam artık 😭 bebek sürekli ama sürekli memede durmak istiyor. Bıraktığım an ağlıyor. Tuvalete bile gidemiyorum yemek bile yiyemiyorum artık. Memede uyuyo tam yerine bırakıyorm uyaniyo. Gazı yok hem alttan hem üstten güzel çıkarıyor. Nasıl bı çözüm bulabilirim nolur yardım edin lütfen 😭😭😭
Gizemci Aybarss03 bizde 9 günlük olduk bizimkide öyle karnı aç diye arada mama da veriyorum ama sürekli memede uyumak istiyor. Yalancı memeyi de 2 dakika sonra geri atıyor. Gazınıda çıkarıyor güzelce. Bende anlamadım göğüslerim zaten perişan oldu 🙄 silikon uçla emziriyorum artık bende acıdan yoksa ağlıyordum
BademsMam Aybarss03 güven bağlarını kurmaya başladı artık bebeğiniz ve memede durmak istemesi çok çok normal sizde bebeğinizi uzaklaştırmayın ki güvenli hissetsin kendini. Dünyaya alışmaya çalıştığı süreçte sinirlenmeyin yardımcı olun bebeğinize. Zamanla geçiyor azalıyor.
Minnakseven Aybarss03 3 ay öyle yaşadım yaz günü 5 gün duş alamadığımı bilirim alırsam da 3 dk.gececek..acliktan değil ihtiyaçtan yapiyolar
Yarencaliskan Aybarss03 şuan aynı şekilde 22 günlük olduk memede uyuyor yatağına yatırdığım gibi uyanıyor ne tuvalete gidebiliyorum nede yemek yiyebiliyorum
Aybarss03 3 gündür kendim çok hastayım. Faranjit olmuşum boğazlarım fln perişan. Ateşim yüksek. Bebeği kucağıma alınca alev topuna dönüyorum resmen. Kendisinin de saçları fln terden ıslanıyor. Birde sürekli kucak meme isteyince çıldıracak gibi oluyorum artık 😭😭😭😭😭
Ela321 Aybarss03 merhaba emzik denediniz mi benim bebişimde öyleydi şimdi emziriyorum doyunca emzik veriyorum uykuya dalıyor hemen
Baharbek Çok normal kokunuzu istiyordur emmek istiyordur öyle huzurlu hissediyodur kendini geçici bu günler tadını çıkarın 🥰
Asdfhl123 Emzik kullanmanızı öneririm bazen bebekler sırf emme refleksleri yüzünden emiyolar kendinize etmeyin emzik tutturun🙏🏻
Asdfhl123 Benimki 4 aylık keşke benimki de yapışsa zorla tutturuyorum şu sıralar 😏 daha o günlerin gelecek keyfini çıkar işin yoksa koy emsin işin de varsa dediğim gibi emzik iyi oluyor
Pinar_04 Aybarss03 canm sütün verimlimi peki kilo alımı nasıl belki doymuyordur yada sudur bnm yenqemdede öyleydi sürekli meme istiyordu doktora qitti kilo almak yerine vermişti bebek doktor sütün verimsiz olup mama başlatmalarını söylemişti sonra doydu bebek yapışmadı memeye
Dilan2912 Aybarss03 41 günlüğüz şu an aynılarını bizde yaşıyoruz gazı falan yok göğsümü emzik yerine kullanıyor
bebegimlebuyuyorum Emziğe alıştırın demişler ama sakın alıtırmayın. Meme reddi yaşarsınız sonra. Bebekten bebeğe far ediyor ama yinede yaşayabilirsinz. Eşiniz dert etmiyorsa işi evi falan boşverin bebeğinizle ilgilenin. İlk 3 ay sürekli tentene temas istiyor bebekler. Keşke benim bebeğimde emseydi de meme bağımlısı olsaydı diyorum ben.
Fitifiti 43 günlük bebeğin tek bildiği ve güvende hissettiği yer sizin göğsünüz,kokunuz oysa ki… İlk 3 ay memeye bağımlı geçer,dış dünyaya ilgisi başlayınca emme süreleri kısalacak.
gs271019 Aybarss03 Benimde aynı sizin gibiydi hep emmek istiyordu. 1.ay kontrol e gittiğimiz de kilo alımı az dedi doktor aç kaldığı için bırakmıyor sizi dedi mamaya başladık şimsi iyi çok şükür