Sevgili anneler sizdede varmi regl düzensizliği bende folik asit kistti var ve doktor bana yasmin vermişti o bende yan etki yaptı kullanmadım ilacı ama 14 gün sonra tekrar regl oldum geçen ay 16 gün sonra oldum yarin doktora gidicem ama kistte olup böyle duzendlizk yaşayan varmi