Glsn58 Arkadaşlar merhaba 1 aylik bebeğim var ilk günlerde 1 saat emerdi her seferinde şimdi yarim saat 25 dk ancak emiyor sizce doyuyor mu küçük tuvaletini düzenli yapıyor büyük de günde 1 ya da 2 kere yapıyor bilgisi olan var mi
KutayinAnnesiii Glsn58 benim oğlum doğduğundan beri sadece 5 dk emer bırakırdı ki hala da öyle huzursuzluğu yoksa kilo alımı iyiyse doyuyordu. Havaların da etkisi vardır emerken çok terliyor lar bunalıyordur