prensannesi55_ Kızlar bebeğim 6 ay 20 günlük çok huzursuz uykuya geçemiyor sürekli ağlıyor diş mi acaba tecrubeli anneler yardımcı olur musunuz https://imgyukle.com/i/jjHan
Bebegimm1 prensannesi55_ benm.bebegiminki de boyleydi tetagil kullandim sorunsuz ust uste diş cikardı inci gibi dişleri olsun😁
Mircet prensannesi55_ uu evet diş gibi duruyor ama hemen çıkar mı bilmem kızım üst dişlerini çok zor çıkartı altları böyle olduktan sonra 4 5 güne çıkıyor ama üst yan kesici 2 aydır öyle ama ne gelen var ne giden
Ali09 prensannesi55_ benim kuzucum da 6 ay 19 günlük 😊 aynı huzursuzluk var diş çıkartıyor. Sizinkisi de ondandır muhtemelen
prensannesi55_ Glsrnince Teşekkür ederim daha yok galiba degil mi pek bilmiyorum huzursuzluğu 2 aydır vardır 🤦
Glsrnince prensannesi55_ Bizimde 4 aylıkken bu şekildeydi damaklarimiz ama 6.5 aylıkken anca çıktı disimiz şuan damaklarini gelişiyor sanırım canım. 10 tane karanfili bir çay bardağı zeytin yağında 1 gün beklet ve onunla masaj yap rahatlatıyor.
prensannesi55_ Bayancokbilmiss İnşallah çıksa keşke 2 aydır çok huzursuz her şeye ağlıyor 1 dakika yerinde durmuyor 🥰
Ayca2021 Bebegimm1 merhaba tetagil biz de kullaniyoruz da size bir iki sorun var yanitlarsabiz sevinirim. Kizimin alt disleri cikti ana vir turlu tam anlamiyla rahatlayamadi hala tetagil Kullanıyoruz disler cikali 3 hafta oluyor acaba ustler de mi cikicak hemen? Sizin ne kadar arayla cikti vir de tetagil ne zaman nasil kullaniyorsunuz acaba
KutayinAnnesiii Dişin yerleri belli olmuş ama ne zaman çıkar belli olmaz. Bizim 3 aylıkken başladı huzursuzluğu 4.5 aylık çıkarttı dişini. Çok huzursuz olduğunda mor calpol verebilirsiniz ben öyle idare ettim doktor günde 3 kereye kadar verebilirsin demişti.
prensannesi55_ KutayinAnnesiii Kullanıyorum bazen 2 aydır böyle geceleride çok sık uyanıyor inşallah bir an önce çıkar 🤦
prensannesi55_ Mircet Gerçekten diş dönemi çok zormuş sizi dusunemiyorum Allah yardımcımız olsun inşallah 😊
Feyzza prensannesi55_ bizimki de beyazlamıştı damağı 6.5 aylıkken patlattı canım 7.5 aylık şuan diş olabilir
prensannesi55_ Feyzza Teşekkür ederim canım inşallah bebeğimde çıkarır biraz olsun rahatlar çok huzursuz ek gıda yemiyor hiçbir şey istemiyor 🤦
1Sinem prensannesi55_ benim kızımda 6 ay 22 günlük diş yerleri açılmış gelecek belli. Bizimde fotodaki gibiydi önceden sonradan baktım delinmiş gibi yerleri açılmış ama sürdü biraz bu hale gelmesi 😅 Bayadir da husursuzdu ek gıda da yemiyor kaç gündür. geceleri çok sık uyanıyor aynı şekilde bir an önce çıksa da rahatlasak 😅
prensannesi55_ 1Sinem Aynı oğlum gerçekten ne 1 dakika duruyor ne ek gıda yiyor mamayı bile zorla veriyorum uykusu gelince çok ağlıyor gece uyanıyor çıksa da rahatlasak inşallah 🥰
Bebegimm1 Ayca2021 5 aylikken basladım kullanmaya 5bck aylikken alt disleri cikti 6.ayindan sonra da ust disler cikti yanlarda onlarla beraber cikti suan 7bck aylik 6disi var 2 tane daha geliyor ben huysuzlandiginda veriyorum her gun kullanmiyorum genelde geceleri ağrısı oluyr eli hep agzinda ustu falan onu hep tukurukten ıslanıyor agrisi varsa ust damaklarina bi bakın huysuzlugu ondanda olabilir yani ust dislerde cikabilir her an