ilahiyatci_Mom Mugekiran hiç korkmayın cünkü benm bebeğimde 4500 gram doğdu ikinci ayında 6 kilodaydı suan on aylık oldu diş dönemleri ataklar derken emekleme adımlama … bebek hızla zayıfladı . 10 aylık 9.600 gram kilodayız suan yani kalmıyor
Rikaa Mugekiran hicbi sey olmaz. Bizimki de o civarlardaydi. Hastaliktan kilosu kurtardi onu zayif olsaydi cok zor olurdu. Yemeden icmeden kesilmisti iyi ki siskoymus dedim. Obez vs olur diyenler kafayo yemis
Seyma-2436 Mugekiran Dönüp hareket etmeye bir başlıyorlar kilo alsın diye gözünün içine bakıyorsun hiç üzülme. Benim oğlumda başta mama kullandı ve zayıf ayına göre mamayla alakası yok genetikte etkili kesinlikle çok vermiyormuşsun bile zaten
NurayKaan Mugekiran benim bebeğim 4030 52 cm doğdu 23 günlükken bakıldı 5030 56 cm olmuş sadece emziriyorum ve doktorum hiç öyle obez vs demedi görünürde de kilosu yok öyle
mustafayamaninannesi Mugekiran 2. Ay 6100 dü 3. Ay 7 kilo şimdi azaldı yemelerimiz 4. Ayı merakla bekliyorum bence kilosu normal