Serpil1996 2aylık bebeğim var gündüz zerre uyumuyor doğdu doğalı Yok kırk Yok duzelir daha ilerledi gece bile en az2saar uyuyor sürekli memede Öner’iniz nedir lütfen bişey diyin napsam
busra37 Serpil1996 ayni sorun bendede var 1ay 11 gunluk. 40tan sonra rahat edeceksin mismisleri palavra palavra 😃😃
[silindi] Serpil1996 düzelme müzelme olmuyor. Bir dert bitiyor, bişey başlıyor. Aynı şeklide sürekli devam. Arrık sizin hayatınınz bu, kendinizi buna alıştırın, şekillendirin
Busrasy Serpil1996 Bunlar anormal şeyler değiller. Yeni yeni keşfediyor her şeyi. Sadece sabredeceksiniz 🌸 Belki bazen çok yoruldum diyeceksiniz bazen ağlamaklı hale geleceksiniz ama evladınız yeni dünyaya geldi bunu unutmayın😊 İnanın bir süre sonra belli bir düzene oturacak. Benim bebeğin 5ay 19 günlük şuan. Yaklaşık 2 aydır gündüzleri 3 saat uyuyor toplamda. İlk başlarda diyordum ki hiç uyumasa daha az yorulurum diyodum ama şimdi düzen oluştu bebeğimi engel olarak görmüyorum ondan olsa gerek sıkıntı yaşamıyorum. Lütfen sabredin ❤️❤️
Nebicimanne Serpil1996 care memeyle bagini yavas yavas azaltmak benim kizimda oyleydi doydugu halde memeyi birakmaz agzinda tutar dk tutuyorum 20 dk sonra oteki memeyi veriyorum emiyosa ellemiyorum emmiyosa cikarim patpat pispis yapiyorum gece 3 saat aralikla emziriyorum yavas yavas uzuyo uyku suresi
Serpil1996 Busrasy kesinlikle sabr tabi ama insan diyor neyi var üzülüyor uyumuyoe etmlyor diye yoksa tabi zamnla herşey oturur çok sağolun destek olduğunuz için
Nebicimanne Serpil1996 sikici tutup gogsunuze dogru yaklastirip emzirmeden sss pat yapmayi denediniz mi ? Yatagina koyup yapinca benimkide durmuyo ama kucagimdayken o sekilde uyuyo cok sukur
Busrasy Serpil1996 Rica ederim ne demek. Anne-baba olmak hiç kolay değil... Dediğiniz gibi hiç bir şeyi yokken ağlaması insanın eli kolu bağlı olması çok iç acıtıyor. Bebeğiniz daha çok küçük🥰 herhangi bir hastalığı yok ise ve onu rahatsız eden bir durum olmadığındanda emin iseniz yüksek ihtimal gaz sancısı olabilir. Masaj yapın karnına bebe yağı ile mesela. 😘😘 Allah yardımcınız olsun
AliyeAsel Serpil1996 6 ayda ancaj düzene biniyor canım daha küçük bu hayata adapte olmaya çalışıyor sabret düzelecek herşey 🙏🏻
Deletedmom090 Serpil1996 bi düzen oluşturmanız için henüz çok erken bunun içinde çabalayıp bebeğinizide kendinizide yormayın. Biz 9 aylığız daha yeni yeni oturdu düzenimiz
DamlaKck Serpil1996 ah ahh 40 uçunca rahat edersin dediler, dayanamadım 40’ı 37’de uçurdum ama bana mısın demedi 🤕😓😂