Kızlar merhaba. Ben sezeryan ile 66 gün önce doğum yaptım ve o esnada da 2 miyom alındı. Doğumdan 50 gün sonra korseye başladım, 40 kanamam bitmişti tekrar başladı 2 gün korse takınca. Doktora gittim bir sorun görünmüyor, sonra 10 gün sonra tekrar 2 saatliğine korse taktım ve tekrar kanama başladı. Yani kesin korse kanama yapıyor. Sizlerde böyle bir durum oldu mu?