Maybeoneday Bebeğim 2.5 aylık beslenme reddi yaşıyoruz. Hiçbir türlü sütümü içmek istemiyor. Gastroenteroloji besin alerjisi dedi diyet yaptım 2 haftadır hiç düzelme yok, boşaymış zaten alerji doktoru asla alerji değil dedi. B12 düşük olunca alerji doktoru bi sprey verdi. Umarım o sebeptendir.