Ressamhnm7 kızım 6 buçuk aylık 1 aldır aynısını yapıyor ayriyeyten kafasını sağa yatırıp bekletiyor utanır gibi , çok korkmuştum bir şeyi mi var diye , geçen hafta doktoruna götürdüm nörolojiye gönderdi emg çekildi bir şey çıkmadı , bazen epilepsi başlangıcı olabiliyormuş bazen de 1 yaşa kadar normal olabiliyor dedi , Allah sağlık versin tüm yavrularımıza 🙏