BarlasMomm kapı kolları, kapı, parkeleri çamaşır suyuyla sildim. Çarşafını 60 derecede yıkadım, yatağı balkonda güneşte havalandırdım. Odasına 1 gün girmedik pencere açtım havalandırdım. Firmalar da var dezenfektasyon işlemi yapan ama ben gerek duymadım.