Syma9955 kim ne derse desinler hiç aldırmayın benim oğlum kolik bi bebek sürekli ağlar ve insanlar bunu çocuk aç diye ağlıyo diyip bilip bilmeden yorumluyolar ama bebeğimi en iyi tanıyan benim çocuk aç mama ver diyen de çok oldu kimseyi dinlemedim sürekli emzirdim ki sütümde maşallah bebeğime yetiyo doktorumuzda kilo alımı iyi emzirmeye devam diyince insan iyice bi cesaret alıyo bu sefer kim ne derse desin umrumda bile olmuyo yani size tavsiyem kimseyi dinlemeyin bebeğinizi en iyi tanıyan sizsiniz kilosu sizin icin uygunsa gerisini boşverin😊