Merhabalar. Hamilelik zamanımda idrarda protein kacagi çıkmıştı o yüzden tansiyonuma hep dikkat ederek geçirdim dönemini ancak çok şükür hiç yükselmedi. Ama spinalle 37.haftada doğum yaptım hayatımda hiç tansiyonum yukselmemisti hatta düşük tansiyonluyumdur doğum yapalı 1 hafta oldu ama tansiyonum yukseliyo 15.9lari görüyor bu durumu yaşayan var mı ne olacak çok korkuyorum …