Melekk_0720 İnanın psikolojim çok kötü evde tekim bebeğimle bile doğru düzgün ilgilenemiyorum yani ona bakınca nasıl bir şeyler onu bekliyor bilmiyorum bir anne bebeğini 9 ay karnında bir ömür kalbinde tasirmis diyorum ki alsam onu kimsenin hiçbir kötülüğün onu bulamayacağı yere kaçsam hicbisey istemiyorum oturduğum ev bir odalı eşim asgari ücret çoğu şeyi yapamadık ama diyorum ki ben ömrümün sonuna kadar bu evde yaşamaya da razıyım 3 bin maaşla kit kanaat yasamayada razıyım yeter ki evladım rahat bir ülkede büyüsün ben ona taştan cubuktan bebekler de yaparım yeter ki onu güzel şeyler beklesin