Mutlu anne = mutlu bebek der benim doktorum. Gerçekten de öyle. Anne kendini ne kadar iyi hissederse bebekte o kadar iyi oluyor. O yuzden denize girmek, kendine bakım yaptırmak, arkadaşlarla buluşmak her annenin hakkı. Bunları yaparken de mama ya da meme vermiş ne önemi var ki. Bende emzirebilmek için çok uğraştın. Çok şükür bebeğim emiyor. Ama arada sağamazsam sütümü mama da veriyorum. Mamaya zehir gözüyle bakan zihniyetler yüzünden sütümün gelmediği ilk zamanlar çılgınlarca ağlıyordum. Yapmayın etmeyin🙏🏻