Tazeanne3434 Sağlık ocağından verdiler ama çok kötü yorum okudum kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz yan etkisi oldu mu ?
Faimee Tazeanne3434 ben de vermiyorum ya onu iyi değilmiş diye başka da almadım 🙃kaldı öyle bakalım bi şey n iyisi hangisi imiş
1421saadet Banada verildi ama kullanmıyorum suan yani kullandm baktm kusuyo hemen vermedm bidaha doktorumzdan baska kan ilacı isticem içerisinde paraben varmıs bide o yüzden vermiyorum artık
Tazeanne3434 Faimee yarın doktorumuzu arayıp ona sorucam önereceği ilaç varsa alıp kullanayım kontrolümüz Eylül 15 de
Ogretmenannesi Benim bebeğimde 4 buçuk aylık bize de verdi sağlık ocağı ancak doktorumuz kullanmayı önermedi şuan kan ilacı yüklemek gereksiz 6.ayda kan tahlili yapılacak zaten o zaman eksiklik varsa kullanırsın dedi biz sadece d3 vitamini kullanıyoruz hala
Arzum_35 Faimee sidefer güzel çünki diğerleri hep paraben var özellikle saglıkocagındakini hiç almadımmmm