Kizlar merhaba bebeğim 21 günlük iki gundür burundan hırıltılı sesler geliyo benmi takikdım normalmi bilemedim herzaman degil arada bi ağlayinca falan oluyo emerken o ses yok ama aglarken oluyo böyle biseyle karşılaşan varmı acaba doktora göturmelimiyim