Rkncvn8 Arkadaşlar merhaba 11 aylik oğlum var 7.500 kilo. 6 7 ay takip sonrası kilosunun değişmemesi üzere similac High eneryg maması verildi? Daha önce kullanan var mı ? Varsa yararı oldu mu yan etkileri var mı ? Bilgilendirir misiniz 😊🧡