Kızlar birşey soracağım göğüsümde demin bir yanma hissettim baktığımda ön kısmı kızarmış.. altı Aydır emzirmiyorum bu arada ama his olarak sanki memem süt dolmuş gibi bir his .. acaba bu kadar ay sonra süt gelme ihtimali var mı veya süt kanalları iltihaplanır mı böyle yoksa kitle gibi birşey mi? Tecrübeniz var mı duydunuz mu hiç böyle birşey? Yarın doktora gideceğim de yinede size de sormak istedim