Kızlar öncelikle oğlum 25 aylık olmak üzere. Ama kesinlikle meme aşığı sürekli emmek istiyor hiç bir şekilde yemek yemiyor ve çok zorlanıyorum lütfen bana yardım edin memeden kesince düzelir mi yemesi içmesi uykusu memeden keserken nasıl taktik uyguladiniz herkes farklı bişey söylüyor biri salca sür biri ekşi sür biri göğsüne kırmızı keçeli kalem boya sür diyo sanki sütten kesince oğlum benden uzaklaşacak miş gibi hissediyorum 🥲🥲. Bana kalsa daha emzirirm ama çalışmam da gerek o yüzden kesmek istyrm önerilerinizi bekliyorum onu kırmadan incitmeden nasıl bıraktırabilirim 🥲