asell03 Kangurudaydı kızım uyuyordu Mutfakta yemek yaparken herhalde olmuş (linçlemeyin lütfen durmuyor mecbur o şekilde yemek yapıyorum)ama öyle olsa acısına uyanması lazım değil mi ve napmam lazım su toplamış eli çok üzgünüm nasıl oldu böyle bir şey anlamış değilim yarın doktor kontrolü var 😭😭😭
MiracAlpinveUmutunAnnesi asell03 Geçmiş olsun bir bilgim yok lütfen burdaki insanlardan bukadar korkmayın linçlemeye yer arayan cok isteyerek yakmadiniz ya bebeğinizin canımı.
Babe asell03 Gecmis olsun cnm linclenecek bir durum degil ki..Hepimizn basina geliyor.Eczaneden yara ve yanik kremi alabilirsin.Su toplamis ya patlamasina izin verme iz kalmaz muhtemelen korkma0
Baltopu asell03 canım anestol ve hametan sürdüm ben,bizimkide ütüyle yaktı kolunu avuç içini elinin üstünü 😔aloevera sür iz kalmaz
asell03 Mom05273 bilmiyorum yeni farkettim emzirirken yoktu az önce yemek yerken farkettim oyun halısındayken
NurCum Silvardin yada Kantaron Yağ Sürün Sadece ( YOĞURT, ZEYTİNYAĞ, DİŞ MACUNU ) GİBİ ŞEYLER Sürmeyin! Yarın Kontrolü Varmış Doktoru Gerekeni yapar sakin olun Geçmiş Olsun
HatunKisisi asell03 anestol sürerseniz acısını hissetmez artı olarak fito karıştırıp kullanabilirsiniz yanıla iyi gelirmiş demişti eczaneci
asell03 HatunKisisi evde ne anestol var nede fito sadece hametan ve madecassol birde hakiki kantoron yağı var