Delirmek üzereyim Allah aşkına aksama kadar hiç uyumaz mi bi bebek ya yemin ederim yarım saat yatırmaya uğraşıyorum oylr normal uyuyan beşikte uyuyayan bi bebekte değil aksama kadar huysuz uyuyamıyor uykusu geliyor koltukta yarım saat zipliyorim ki uyusun uyuyor yarım saat sürmüyor kalkiyor sakin ac demeyin meme veriyorum biberon veriyorum diliyle itiyor sıcaktan da demeyin cok bunaldım dus aldırmıyorum ya bebeklere dus aldır 2 saat yatarlar rahatlarlar yok bu da uyku denen bisey yok bide kolay kolay uyumaz oyle zıpladım bütün yok uyku yok