Kizlar merhaba. Oglum 2 ay 2 gunluk. İlk bir ay sorun yoktu ama son bir aydir kaka yapmiyor. 3 kere 6 gun arayla fitil verdik doktor onerisiyle. 6 gun olunca artik aglamaktan helak oluyordu. Sonra bünyesi fitile alisir diye beklemek istedim 9 gun bekledim ama daha fazla dayanamadik tekrar fitil verdim. Bu sefer fitilde cikarmadi. 5 6 saat bekledik ama yavrum aglamaktan mosmor oldu doktora gittik Lavman yapildi oyle rahatladi. Bi 5 gun sonra tekrar gittik bu sefer başka bi doktor poposundan tuzlu su verdi biraz oyle yaptirdi. Ama bu nereye kadar boyle gidicek. Simdi yine 5 gun oldu yapmiyor. Anne sutu ile besleniyo ama gunde 3 kere mama takviyesi veriyorum kilomuz düşük. Ayrica gaz sorunumuzda var. Cocugum hic rahatlayamiyo. Arada 1 2 cay kasigi suda veriyorum. Gunde 1 cay kaşığı zeytinyağı da veriyorum ama yok. Fikri olan varmı napicagimi şaşırmış durumdayim. 😭