Emziren anneler merhabalar. Gögüs ucunda beyaz bi sivilcemsi bisey cıkdı. Bi taneydi simdi iki oldu. Süt kabarcıgımı aceba diye arastırdım biraz. Duşta sıcak suyun altında sıktırmaya calısdım ama cıkmadı. Tekdi şimdi iki oldu. Korkmuyo degilim mastite yada tıkanıklıga sebep olucak diye. Boyle bişey yasayan anneler varmıdır? 😭