EngineerMommm https://imgyukle.com/i/jHg28 Kızimda dün böyle lekeler çıktı sizce hemanjiom mu yoksa alerji mi? Doktora yarın gideceğiz içim içimi yiyor hemanjiom olmasından korkyrm
newmom92 EngineerMommm hemanjiom böyle olmaz.için rahat olabilir.benim kızmın kulağının yanında var ve çok büyük.bunlar alerji merak etme
EngineerMommm newmom92 benim kızımda da var hemanjiom doğuştan ama sonradan da cikablyrms sağlık ocağındaki doktor hemanjiom olabilir belki diyince korktm
newmom92 EngineerMommm hemanjiom böyle olmaz,bu kadar minik hiç olmaz.ve gün geçtikçe büyür.biz ankarada tedavi görüyoruz
EngineerMommm newmom92 ne tedavisi görüyorsunuz? Bizimde kafasında var ama tedaviye baslamiyorlar çok büyüdü fındık kadar oldu ve şişti
newmom92 EngineerMommm hiç bekletme, biz bayagı geç kaldık neredeyse yüzünü kaplıyordu.ankarada bu işin profesörü var.faik sarıalioğlu.hemangiol diye bi şurup yazıyor.bnce ilerlemeden gösterin ihmale gelmez.bizim gibi yapmayın
EngineerMommm newmom92 kuzum Allah şifasını versin inşallah 🙏 bende yarın götüreceğim hemataloga artık eliyle asilmaya başladı patlayacak diye korkyrm
newmom92 EngineerMommm teşekkür ederim ama dikkat et öyle geçer diyenlerede aldırış etme.göstermekte fayda var 🙏🏻allah şifa versin 🙏🏻