Momys_-girl ben de diyetteyim 😬taze fasülye, kabak, bamya, enginar, ıspanak, mantar sote falan yapıyorum ben. Kabak, patlıcan fırında yapıyorum. Brokoli haşlıyorum. Brüksel lahanası fırında güzel oluyor. Kabaktan mücver olabilir az yağlı tavada. Dönüşümlü gidiyor öyle. Zaten benim listem protein ağırlıklı