Aseltos35 Merhaba arkadaşlar 1 ay 24 günlük bebeğimin altını silerken fark ettim hafif çizgi şeklinde kızarıklık var makat çatlağı olabilir mi bu aralar ağlamaları çok arttı sürekli kasıyor kendini ağlamaları çok arttı canı yanar gibi
Bulutbey Aseltos35 bepanten krem sürebilirsiniz alt değişimlerinde. Fito krem de olabilir. Zeytinyağı da bir seçenek. Ağrı kesici merhem de var ama bebeğiniz küçük bilmem ki kullanılır mı?
PasaAnnesii Aseltos35 çok ikiniyirsa olabilir böyle y gibi birsey çatlak bir doktora danışın fito ve anestol vermişti bana sizin bebek küçük belki başka birsey verebilir aksatmayin çatlak kolay geçmiyor
BademsMam Aseltos35 bunu böyle anlayamazsınız. Bir çocuk doktoruna götürün. Doktor anlar onu yalnızca
Dorukbebeginannesi Aseltos35 merhaba benim bebeğimde kaka yaparken çok ıkınıyor ve makat yeri poposunun içi kıprıkımızı oluyordu Doktorumuz Hafif bir çatlağımız olduğunu söyledi normalde bephantol kullanıyordum hamatem yazdı doktorumuz her altını değiştirmemde sürdüm ve faydasını gördüm deneyebilirsiniz sarı olanı mavi degil
Aseltos35 Bulutbey fito krem çok öneriliyor umarım kalıcı Bi çözüm olur canının yandığını bilmek inanılmaz derece de yıktı beni 🤦♀️
Aseltos35 PasaAnnesii evet o kadar zor ki doğumda oluştu benim de zaten acı çektiğini düşününce kendime gelemiyorum 🤦♀️🤦♀️
PasaAnnesii Aseltos35 biran önce doktora götürün çocuk cerrahı daha iyi anlıyor onlardan bize iki kremi verdi sabah akşam zeytinyağı icir yada mamasına karıştır dedi kabız olmamasına dikkat et demişti iki kremi karıştırıp sabah akşam sürüyorsun
Bulutbey Aseltos35 oğlum da küçükken çok fazla gaz çıkarmaktan popo çatlağı olmuştu çok zor gerçekten
Bulutbey Aseltos35 yani 8 aydan sonra kabızlık çok çektik (17.aya kadar) o dönemde de popo çatlağı uzun süre vardı. Anestol merhem kullandık ağrı kesici olarak. Memeden kesince kabızlık bitti çatlakta iyileşti çok şükür.
Aseltos35 Dorukbebeginannesi evet dün Bi yakınım da bahsetti bugun alıcam bende teşekkür ediyorum size de geçmiş olsun