Arkadaşlar merhaba.
Kızım 1 yaşına girdi, 13 aylık artık. 1 yaşından sonra süt vermeyi bıraktım, zaten emmiyordu formul sütle besleniyordu, artık oda yok.
Neyse konumuz şu😁 Yatmadan önce ne vefmemi önerirsiniz? Ben bazen muz, bisküvi ve ya sadece bisküvi ezip veriyorum. Aynı şeyleri de vermek istemiyorum sürekli, başka ne önerirsiniz?🤔