Sinem35 Ecemurunannesiyim ben de aynıyım gerçi bizimki on aylık oldu ev yansa aman yanaın derim o dereceyim 😅😅
Ecemurunannesiyim HSena 3 aylik oyle ustun koru yapiyorum icimden gelmiyor esiden boyle degildim kendimden igreniyorum
Ecemurunannesiyim Sinem35 ayn allahtan evime kimse gelmiyo ama bu evi bir sekilde haletmeliyim ama nasil icimden de gelmiyor
alinaannee Ecemurunannesiyim yorgunluk canım yorgunluk zaten yapma da dinlen sonra yaparsın kendini hazır hissettiğinde evimi hep ablam ya da yardımcı temizledi çok şükğr 🌸🧚♀️
Denizzz88 Ecemurunannesiyim benim oğlumda haftaya 3 aylık olucak 3 aydır bende öyleyim ama yorgunluk, uykusuzluk bu yüzden ev işi falan hiç yapasım gelmiyor 🤦🏻♀️