17062019 Kızlar bugün 2.doz aşımı oldum sinovac. Bacaklarım ağrıdı birde çarpıntı yaptı. Uyku hali var sürekli. Böyle yan etkiler yaşayan var mı?
Mora 17062019 bence siz çok heyecan yapıp kuruntu yapmış olabilirsiniz 🤗bende geçen hafta oldum sadece hafif kol ağrısı yaptı
Mys01-01 17062019 bende oldum 2.doz yan etki olmadı cnm ılk vurulurken heyecandan olmustu ama cok allerjık bünyem var
17062019 Mys01-01 Hemşire allerjiniz yok değil mi dedi o öyle diyince bana birşeyler oldu. Korktum sanırım ondan
Mys01-01 17062019 ilkinde banada allerjıkım yüzündendi sinovac istediniz dedi bayılıvercektım zaten allerjıkım😁