Hanımlar bebişim 2ay 25 günlük yaklaşık 2. Ayından beri tatlı yumrukçukları hep ağızda😅 oral dönem olduğu için normalmiş elleri ilk tanıdığı yeri ve onu da hemen ağzına götürme eğiliminde ellemeyin engellemeyin deniyor ama bilemiyorum parmak filan emmeye başlarsa ya da alışkanlık haline getirirse diye de endişeleyorum sizler ne tepki veriyorsunuz🤗