Yusuf44 Benim oğlum ayağını yere basmıyor görümcem diyor sorun var doktora götür ama daha çok küçük 2 aylık bebeği olanlar sizin bebeğiniz kucaginizda dik tuttuğunda ayağını basiyormu ilk bebeğim tecrübesizim herkes bisey söylüyor panikliyorum🤷♀️
Ruveyda_yasin Yusuf44 2 aylık bebekten bahsediliyoruz nasıl bassın bence de siz görümcenizi bi doktora götürün
Btlanestezist Yusuf44 bastıgı oluyo arada hatta adım atıyo bir ıkı tane ama cogu zaman basamıyo tabıkı
Hilal06a Yusuf44 herkesi dinlemeyin. Ayrıca doktorlar kendi kendine oturmadan ayaklarının üzerine basılmasını dogru bulmuyor. Bizim doktorumuz yapmayın demişti
defneee09 anayim-ben-ana bebeklerde adımlama refleksi deniyor bakabilirsiniz. Çocuk nöroloji doktoru yaptırmıştı kızıma şaşırmıştım bende
anayim-ben-ana Yusuf44 paniklemenizi gerektirecek bir durum yok daha küçücük nasıl bassın annesi 🌺 daha onun kemikleri narindir sakın birilerinin lafına bakıp bastırmaya çalışmayın. Zamanı gelince zaten kendi basmak isteyecek acele etmeyin 😍
anayim-ben-ana Btlanestezist ilk kez duyduğum için şaşırdım valla ben de 🙂 çabuk yürür sizinkisi o zaman maşallah 🧿🧿
anayim-ben-ana defneee09 Benim bebeden görmeyince şaşırdım açıkçası 🤓 demek ki böyle şeyler olabiliyormuş araştıracağım 😍
dinibilgicianne Yusuf44 Yakında görümceniz lahmacun niye yemiyo yemesi lazım der 😏 Biz 4 bucuk aylığız ayak üstü 3 . Ayda durmaya başladık ve bugün ayagının üstüne basarken ayagını kaldırıp bilmeden öne atmayı öğrendi ama refleks
sarilokumumm Yusuf44 çok erken benim oğlum 2.5 aydan sonra kucağımda ayağını basıyordu ama ben bilinçli olduğunu sanmıyorum ya da ayağına basması gibi bir beklentim yoktu yani moralinizi bozmayın hiç takmayın bile ona kalsa 3.ayda konuşturucak heralde